Thursday, December 20, 2012

Նախաբանի փոխարեն




Ես Սյուզաննա Գալստյանն եմ, բայց սիրում եմ երբ ինձ Սյուզան են ասումԱնունս մայրիկս է դրել՝ Անդրեանո Չելենտանոյի  երգը շատ սիրելով ու հավանելով: Սյուզաննա անվանումը պատկանում է Ռուզաննա, Սուսաննա անվանումների ընտանիքին: Այն նշանակում է պահապան հրեշտակ:
Երգն էլ, անունն էլ իրոք լավն են:
Արդեն չափահաս եմ: Ոզում եմ լրագրող դառնալ: Սիրում եմ լուսանկարչական արվեստը, հոգեբանությունը և գրականությունը:
Երկար ժամանակ է ինչ ուզում էի բլոգ-օրագիր ստեղծել: Վերջապես «ծնվեց»: Այն աշխատանքային օրագիր է, որի էջերը սպասում են իր ընթերցողինՈւրախ կլինեմ, եթե այդ ընթերցողներից մեկը դու լինես:
        - Բարև՛:
Հ.Գ.
ԵՍիս մասին գուցե հետո մի գրառում գրեմ, իսկ այժմ այսքանը: Սա փոքրիկ նամակ էր ընթերցողին, որը ես մի բառով կոչում եմ ծանոթություն:

No comments:

Post a Comment